Mielőtt a telefonhoz nyúlna, vagy billentyűzetet ragadna kérjük, olvassa el az alábbiakat. Összegyűjtöttük a gyakran felmerülő kérdéseket, amelyek megválaszolásával megpróbálunk segíteni a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézésben. Bízunk benne, hogy a felmerülő kérdésekre adott válaszok között megtalálja a szükséges információkat.
Gyakran ismételt kérdések:
1. Lehet Önöknél webes rendelés nélkül is vásárolni, vagy csak webáruházként működnek?
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az Oktogon tér 4. szám alatt egy átvevő pontot üzemeltetünk. Webes rendelés nélkül nem lehet vásárolni. Igyekszünk a sűrűn rendelt termékekből az átadóban is készletet biztosítani, hogy a rendelés mihamarabb átvehető legyen. A rendelés folyamatában lehetősége van kiválasztani átvételi módjaink közül a személyes átvételt, a fizetési módok közül pedig a készpénzes fizetést, vagy az előreutalást. Minderről tájékoztató e-mail üzenetet is küldünk. A megrendelt termék(ek) átvételhez érdemes megvárni a visszaigazolást arról, hogy az adott termék(ek) átvehetőek e már?!
2. Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webáruházban?
Igen, regisztráció nélkül is lehetséges a vásárlás, néhány kattintással leadható egy megrendelés. Soha nem kérünk a szükségnél több adatot és soha nem küldünk kéretlen leveleket, vagy hírleveleket.
3. Telefonon keresztül vesznek fel rendelést?
Nem, a félreértések elkerülésének érdekében nem veszünk fel telefonos rendelést. A rendelését azonban e-mail üzenet küldésével is megküldheti: rendeles))kukac((star-diamond.hu
4. A hirdetett termékek készleten vannak, vagy csak a leadott megrendelés után szerzik azt be néhány napon belül?
A vásárolható termékek készleten vannak, rendelkezünk raktárkészlettel. Amennyiben bármelyik termékünknél időközben mégis készlethiány lép fel, igyekszünk azokat a lehető legrövidebb idő alatt inaktiválni a webáruházban is.
5. A weben leadott rendeléseket mikor lehet átvenni?
A beérkező megrendeléseket munkaidőben feldolgozzuk, majd egy újabb e-mail üzenetben értesítjük arról, amennyiben a termék már átvehető.
6. Bankkártyával fizethetek a személyes átvételkor?
Nem. Jelenleg csak készpénzt áll módunkban elfogadni.
7. A weboldalukon hirdettet termékek újak?
Igen. Csak vadonatúj termékek értékesítésével foglalkozunk.
8. A weboldalukon hirdetett termékek ára bruttó ár?
Igen, a feltüntetett árak bruttó, ÁFA-t már tartalmazó árak!
9. Garanciális problémám van, mit tegyek?
Kérjük, hogy a lap alján található űrlapon jelezze garanciális problémáját. Az űrlapon kérjük, hogy tüntesse fel nevét és a rendelésének kódját is.
10. Szeretném lemondani a rendelésemet, mit tegyek?
Kérjük, hogy a lap alján található űrlapon jelezze elállási szándékát. Az űrlapon kérjük, hogy tüntesse fel nevét és a rendelésének kódját is.
Átvevő pont: 1067 Budapest, Oktogon tér 4. (Fszt. - 80 kapucsengő)
Nyitva tartás: hétfőtől - péntekig 10-18 óra között, szombaton és vasárnap zárva tartunk
* Kedves Vásárlóink, a személyes átvételi lehetőség bizonytalan ideig szünetel. A megrendelt terméke(ke)t futárszolgálati úton továbbra is zavartalanul kézbesítjük.
Telefon: +36205512707
E-mail: info((kukac))star-diamond.hu
Az alábbi űrlap kitöltésével közvetlenül és gyorsan felveheti a kapcsolatot cégünkkel:
Oktogon téri átvevőpontunk